lørdag 5. mai 2007

Våronn i hagen

1. mai og en fin dag for å ordne i hagen! Mye smågreiner igjen etter vinterens kvisting av trærne. Terasser og utepeis trengte også pleie, heldigvis kom Grethe med høytrykk-spyler!!! Ante ikke for et fantastisk redskap dette var ! :) Fra nedgrodde og skitne bord og peis ble det "extreme makeover" ! Men fremdeles gjenstår rens, oljing og slamming.

Til arbeid! Grethe er i gang med høytrykkspyleren

Litt og litt...
Et møysommelig arbeid er snart unnagjort....
og voila!! resultatet bærre lækkert!
Et møysommelig arbeid dette og, kvistlaget lå tett under trærne,

5 kommentarer:

Grethe sa...

flotte bilder du har:) Vi får bare håpe på oppholdsvær så vi har en mulighet til å gjøre ferdig makeoveren:)

Grethe sa...

Hei igjen:) Jeg skal hilse deg og si gratulerer med ny blogg fra moderen:) skulle si at vel er hun storesøsteren din, men noen dataekspert er hun ikke:) Hun får ikke lagt inn kommentar uten å være logget inn. Det er noen innstillinger du må justere. Ser du forresten at jeg har fått inn bilde i min profil?:)

Anonym sa...

hei, ja dette ble bedre. Nå kan selv jeg legge til en kommentar.
Gratulerer som blogger og med en fantastisk flott platt. Bare spør Grethe, hun har det meste av utstyr! -og duppedingster.
hilsen storesøstra

Anonym sa...

Den andre anonyme lurer på om det går mye rødvin?

lia sa...

Takk for kommentarer! Er overveldet av all positiv respons på min bloggs første dag!!! Rødvin? Har jeg helt glemt! Dette var så morsomt! Men siden du nevnte det... :)