søndag 17. juni 2007

Barnedåp - Amund Johannes

Søndag 17. juni ble Amund Johannes døpt i Gildeskål Hovedkirke. Overvar begivenheten i kirken og var i kaffeselskap om ettermiddagen. Noen bilder fra en svært hyggelig dag!
Dåpen med prest Kyrre Kolvik.
Fra kirketrappa, ho mor med Fugløya i bakgrunnen, og kirkestien ned til havet.

Wenche og Unni
Ho mor er fadder til Hilde og føler seg også som bestemor til lille Amund
Sjarmtrollet Nora, Amunds storesøster. Trym og Oda


Trine, Andrè, Oda - hvor er Emil? tante Rosa og Unni - se på oss da!! :)
tante Louise og tante Jorun

Familien Aronsen

søstrene Helene, Rosa, Sigrid, Louise og svigerinne Jorun

6 søskenbarn samlet - fra høyre Wenche, Kathrin, Unni, Hilde, Trine og jeg.

Hmmm hvem har det bredeste smilet?? :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Dere hadde visst en like flott dag der oppe, som jeg hadde i barnedåpen i Elsfjord:) Jeg blir å legge ut noen bilder på bloggen min etterhvert, når jeg får lagt dem over på maskina mi:)
Grethe(",)

Anonym sa...

Takk for sist! Ja, det var en trivelig barnedåp. Artig å treffe slekta spesielt i slike sammenkomster som det ikke er for mange av etterhvert. Ser seks søskenbarn, men bare 5 navn. Går ut fra at du tar som en selvfølge at du er en av dem? Ellers tror jeg jammen du slo Wenche i smilet.

Anonym sa...

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Até mais.