lørdag 30. juni 2007

Midtsommertreff Inndyr

23-24.juni - full aktivitet i bryggeområdet på Inndyr.

Loppemarked, auksjon og flere salgsboder med mye fint håndarbeid. Grillmat, rømmegrøt, møsbrømlefse, uhmmm:)

Indre havn

Havna sett fra Heenkaia

Liv-Heidi og Åsmund tar en kaffepause fra alle utstillingene

Bente og Arne har tatt turen over fjorden fra hytta i Vigdel. Lenge siden sist vi møttes - såå artig å treffe dem igjen!

Godt å finne et ledig bord, matlukt fra grilling og div frister! Lena Marie går for grillmat, men jeg har så lyst på

MØSBRØMLEFSE!!! Åh, så godt!!

Her bankes det tørrfisk fra en underlig innretning, mon tro om den er selvlaget? De så fine ut ferdig banket hvertfall.

Naustet med flotte duker og div fra de lokale lappedamene.

Auksjon pågår, Liv-Heidi og jeg byr om kapp :)

Tormodbrygga

Breivikingan - klar for kveldens quizz. Bjørn Martin,Wenche, Katrin, Trine, Grethe og jeg. Ble ingen plassering i tet, men vi hadde det moro likevel! 16 lag totalt.

Litt flytende føde fra baren må til, for å klarne hjernen :)

Søndag, har fått han gamle far med på brygga for å spise rømmegrøt.

Smakte godt! Eller ka sier du Grethe? :)

Jan Erik - Wenches mann - er kommet i løpet av natten, kjørt i ett fra Oslo. Er ivrig etter å komme seg til havs for å se om fisken biter!

Fikk en fin Amerikakoffert på auskjonen!Ser ut som den hvertfall er solgt hos Otto Koch i Bodø i sin tid, er vel neppe laget der.

Både Lena Marie og jeg fant noen godbiter på loppis


Lena falt for temugge, skåler og lyseholdere - i svart (!!)
mens jeg falt bl.a. for dette 70-talls Egersund-serviset.... vekket noen minner fra gymnastida, min venninne Bente hadde slike da vi delte hybel-leilighet fra 74-76.

1 kommentar:

Anonym sa...

Heisann:)
Flotte bilder fra en flott helg. Vi var jo utrolig heldige med været:)
Grethe